Helpdesk

De afgelopen jaren krijgen we heel veel dezelfde vragen tegen. Deze zijn allemaal verzameld en beantwoord in onze helpdesk-artikelen. Je kunt hieronder zoeken op het zoekwoord.

Zoeken in de helpdesk


Het is mogelijk om de standaardtekst van uw behandelplan in het systeem te zetten, zodat u dit gemakkelijk in kunt vullen.Denk bijvoorbeeld aan een soort 'checklist': - Geschatte duur van behandeling: - Evaluatie voortgang: - Methode:Dit doet u als…
Binnen het systeem kunt u uw standaard BTW-percentage instellen.Standaard staan deze tarieven op 21% (BTW-hoog) en 6% (BTW-laag)Hoe?Ga in het menu naar 'Instellingen' (1)Klik op het tabblad 'Financieel' (2)Voor de gewenste percentages in in de…
De backup bestanden van MyAdmi bevatten alleen alle gegevens. Het heeft verder niet het programma zelf in zich, dus je kunt het niet zomaar vanuit de Backup opstarten. Als het ware heb je de auto zonder de motor.Om de bestanden te kunnen openen dien…
Als alle gegevens ineens leeg zijn, kan het zijn dat je op zoeken hebt geklikt. In sommige modules zie je ook een vergrootglas in alle velden staan. Pas als je de zoekmodus verlaat kun je weer verder.Je verlaat de zoekmodus door iets in een veld te…
'Ik probeer een factuur te printen, maar keer op keer komen er eerst 2 of 3 lege vellen uit de printer en dan een vel met een enkele regel. Als ik de factuur bekijk zie ik niets bijzonders.'Dit ligt waarschijnlijk aan de printerinstellingen.…
Je werkt op Windows:MyAdmi pakt het standaard ingestelde emailprogramma van Windows. Dit staat in de voorkeuren van Windows vastgelegd, dit heeft niets met de MyAdmi te maken.De voorkeuren kun je als volgt wijzigen.Configuratiescherm >>…
Dit komt omdat standaard voor- en achternaam is ingesteld. Wil je een formele naam op de factuur, dan kun je dit bij Cliëntgegevens instellen door het vakje 'formele naam' aan te klikken. Is er tijdens het gebruik van MyAdmi iets gebeurt? Maak…
Je krijgt deze melding als er bij de locatie die je gebruikt niet is aangegeven welk briefpapier er wordt gebruikt. Kijk eerst wat er bij Locatie is ingevoerd. Dit staat rechtsboven in het facturatiescherm. Indien nodig selecteer hier opnieuw…
De status van de cliënt staat niet op actief. Zodra deze op actief staat komt de naam erboven te staan.De status kun je in het Cliëntendossier of onder Relaties instellen achter Status. Zet deze op 'Actief'. Controleer ook direct of de Categorie ook…
In MyAdmi kunt u gemakkelijk meerdere therapeuten (medewerkers) beheren.Het toevoegen van therapeuten gaat erg gemakkelijk:Klik in het menu op 'instellingen'Klik in het menu dat nu onder 'instellingen' uitklapt op 'therapeutgegevens'Klik op de paarse…

Wegens het stoppen van MyAdmi kunnen we geen op maat gemaakte aanpassingen meer doen. Dus heb je een aangepast briefpapier, dan kunnen hier geen wijzigingen meer opgedaan worden. Overigens is het goed mogelijk dat je wel zaken via instellingen --> praktijkgegevens kunt wijzigen.