Helpdesk

De afgelopen jaren krijgen we heel veel dezelfde vragen tegen. Deze zijn allemaal verzameld en beantwoord in onze helpdesk-artikelen. Je kunt hieronder zoeken op het zoekwoord.

Zoeken in de helpdesk


De consultdatum komt alleen automatisch op de factuur te staan als je een factuur via een afspraak in de agenda maakt. Je kunt deze wel altijd handmatig toevoegen op de factuur. Voer deze op de factuur in, achter de omschrijving in de kolom…
Officieel mag je een nota of declaratie niet een tweede keer uitdraaien. Verder als deze over de vervaldatum is, wordt er automatisch een herinnering van gemaakt.Indien een nota nog niet over de vervaldatum heen is kun je via de knop 'i-tje…
Waarschijnlijk heb je de naam veranderd of andere instellingen anders gezet. Probeer de volgende opties uit.1. Financieel : Check of het bolletje staat aangeklikt bij 'Factuur niet naar cliënt maar naar...' Om dit uit te schakelen, erop klikken en…
Dit kan twee oorzaken hebben.Controleer of er naast de naam ook een nummer staat. Dit moet het client-id zijn. Zo nee, selecteer de cliënt opnieuw uit de lijst.Het kan zijn dat je niet hebt ingegeven of er sprake is van een links of rechts…
Je werkt op Windows:MyAdmi pakt het standaard ingestelde emailprogramma van Windows. Dit staat in de voorkeuren van Windows vastgelegd, dit heeft niets met de MyAdmi te maken.De voorkeuren kun je als volgt wijzigen.Configuratiescherm >>…
Het kan gebeuren dat u niet in kunt loggen in MyAdmi omdat het systeem aangeeft dat uw wachtwoord fout is.Dit kan twee oorzaken hebben:Uw toets CAPS LOCK staat aan, waardoor u het wachtwoord in hoofdletters typt. Om dit te herstellen drukt u één…
Bijna in alle modules kun je gegevens exporteren naar Excel. Ga hiervoor naar de module toe, in het voorbeeld gaan we relaties exporteren.Kies onder het windowmenu Bestand voor Exporteren naar excel.Geef een bestandsnaam op en selecteer bij het…
Wanneer je je Excel document niet meer kunt vinden op de Mac, dan heb je waarschijnlijk het verkeerde bestandsformaat gekozen. Apple kan namelijk het .XLS formaat niet meer openen. Kies dan ook bij het exporteren voor een .XLSX bestand. Is er…
Dit kun je alleen op de factuur toevoegen.Ga hiervoor naar de factuur. Typ onder de laatste regel bij de omschrijving 'Herinneringskosten'.Vul de prijs en de BTW-groep in.De herinneringskosten worden nu bij de omzet meegeteld. Is er tijdens…
De backup bestanden van MyAdmi bevatten alleen alle gegevens. Het heeft verder niet het programma zelf in zich, dus je kunt het niet zomaar vanuit de Backup opstarten. Als het ware heb je de auto zonder de motor.Om de bestanden te kunnen openen dien…
Wil je graag alle uitgaven gesorteerd op bonsoort uitprinten, dan kan dat via de knop GrootboekWaar ben je nu:Klik op Financieel in het menu aan de linkerkantKlik op het subkopje UitgavenKlik op de knop Grootboek.Voer de periode in waarvan je het…
Het logo van de beroepsvereniging en de koepelorganisatie kun je zelf binnen MyAdmi veranderen. Dus ook het logo van de VBAG en de BATC.Ga hiervoor naar instellingen en dan praktijkgegevens.Klik onder 'logo beroepsvereniging' op 'Voeg logo…
Voor een overzicht van alle openstaande facturen staat er aan de linkerkant een knop Openstaande facturen.Waar ben je nu:Klik op Financieel in het menu aan de linkerkantKlik op het subkopje FacturenKlik op de knop Openstaande facturen.Een overzicht…
Het factuurnummer onder instellingen wordt alleen bij de allereerste factuur gebruikt wanneer je begint met werken in MyAdmi, daarna niet meer. Wil je het factuurnummer aanpassen, dan doe je dat op de factuur zelf. Alle volgende…
Dit kan op een aantal manieren:- In het clientendossier heb je aan de linkerkant dossier staan, zo kun je het dossier doorbladeren en printen. - Klik vanuit het cliëntendossier op 'behandelingen' en dan heb je alle invoervelden.- Vanuit de agenda…

Wegens het stoppen van MyAdmi kunnen we geen op maat gemaakte aanpassingen meer doen. Dus heb je een aangepast briefpapier, dan kunnen hier geen wijzigingen meer opgedaan worden. Overigens is het goed mogelijk dat je wel zaken via instellingen --> praktijkgegevens kunt wijzigen.