Helpdesk

De afgelopen jaren krijgen we heel veel dezelfde vragen tegen. Deze zijn allemaal verzameld en beantwoord in onze helpdesk-artikelen. Je kunt hieronder zoeken op het zoekwoord.

Zoeken in de helpdesk


Waarschijnlijk heb je de naam veranderd of andere instellingen anders gezet. Probeer de volgende opties uit.1. Financieel : Check of het bolletje staat aangeklikt bij 'Factuur niet naar cliënt maar naar...' Om dit uit te schakelen, erop klikken en…
Hoe kom je daar:Klik op Instellingen in het menu aan de linkerkantofGa via het venstermenu Modules naar InstellingenKlik op het tabblad Standaard tekst status.Is de verslaglegging van behandelingen volgens een bepaald stramien, dan kan het…
Waarschijnlijk is het bestand beschadigd door het verkeerd afsluiten van de MyAdmi. Dat kan zijn door de computer af te sluiten zonder eerst MyAdmi af te sluiten of door het vastlopen van computer en/of programma's.Beschadigde bestanden kun je…
Het kan soms voorkomen dat een cliënt een overzicht van zijn/haar facturen wil. Het kan ook voorkomen dat er veel facturen van een bepaalde cliënt open staan waarvan je graag een overzicht wilt hebben.Waar ben je nu:Klik op Cliëntendossier in…
Hoe?Ga naar 'Instellingen'Klik op het tabblad 'Financieel'Vul in het veld 'Kopje/betreft voor eerste herinnering' de titel van de herinnering in ('bijvoorbeeld 'Herinnering')Vul in het veld 'Tekst op factuur voor eerste herinnering' de volledige…
MyAdmi beschikt over twee modi: de bladermodus en de lijstweergave.U wisselt tussen deze twee weergaves door middel van de knoppen boven het menu.Wanneer de linkerknop paars is, is uw weergave ingesteld op de bladermodus.Een paarse rechterknop…
Sommige waardes van selectievelden, kunt u beheren door het instellingenmenu 'invoerlijsten'.Zo ook het veld 'bonsoort' waarin u al uw uitgavensoorten kunt specificeren.De waardes van deze invoerlijsten past u als volgt aan:Ga naar 'instellingen' in…
Uw software-pakket beschikt over de mogelijkheid om alle factureren die verlopen maar nog niet betaald zijn, in één keer uit te printen.Op de geprinte facturen/herinneringen wordt dan ook de vooraf ingevoerde standaard tekst weergegeven.Hoe?Ga in het…
Sommige waardes van selectievelden, kunt u beheren door het instellingenmenu 'invoerlijsten'.Zo ook het veld 'contactsoort'.De waardes van deze invoerlijsten past u als volgt aan:Ga naar 'instellingen' in het menu aan de linkerkant (1)Klik vervolgens…
Sommige waardes van selectievelden, kunt u beheren door het instellingenmenu 'invoerlijsten'.Voorbeelden hiervan zijn de betalingsstatussen, uitgavensoorten, aanheffen, redenen van behandelingen, etc.De waardes van deze invoerlijsten past u als volgt…
Als alle gegevens ineens leeg zijn, kan het zijn dat je op zoeken hebt geklikt. In sommige modules zie je ook een vergrootglas in alle velden staan. Pas als je de zoekmodus verlaat kun je weer verder.Je verlaat de zoekmodus door iets in een veld te…
Wil je graag alle uitgaven gesorteerd op bonsoort uitprinten, dan kan dat via de knop GrootboekWaar ben je nu:Klik op Financieel in het menu aan de linkerkantKlik op het subkopje UitgavenKlik op de knop Grootboek.Voer de periode in waarvan je het…
In het systeem kunt u een nieuwe afspraak aanmaken. U doet dit in de agenda.Hoe?Ga naar ‘Agenda’ (1)Blader met behulp van de blauwe knoppen (links van de datum) (2) naar de gewenste datum of klik op een datum in het kleine kalendertje aan de…
Je werkt op Windows:MyAdmi pakt het standaard ingestelde emailprogramma van Windows. Dit staat in de voorkeuren van Windows vastgelegd, dit heeft niets met de MyAdmi te maken.De voorkeuren kun je als volgt wijzigen.Configuratiescherm >>…
De backup bestanden van MyAdmi bevatten alleen alle gegevens. Het heeft verder niet het programma zelf in zich, dus je kunt het niet zomaar vanuit de Backup opstarten. Als het ware heb je de auto zonder de motor.Om de bestanden te kunnen openen dien…

Wegens het stoppen van MyAdmi kunnen we geen op maat gemaakte aanpassingen meer doen. Dus heb je een aangepast briefpapier, dan kunnen hier geen wijzigingen meer opgedaan worden. Overigens is het goed mogelijk dat je wel zaken via instellingen --> praktijkgegevens kunt wijzigen.