Helpdesk

De afgelopen jaren krijgen we heel veel dezelfde vragen tegen. Deze zijn allemaal verzameld en beantwoord in onze helpdesk-artikelen. Je kunt hieronder zoeken op het zoekwoord.

Zoeken in de helpdesk


Waarschijnlijk is het bestand beschadigd door het verkeerd afsluiten van de MyAdmi. Dat kan zijn door de computer af te sluiten zonder eerst MyAdmi af te sluiten of door het vastlopen van computer en/of programma's.Beschadigde bestanden kun je…
Aangezien veel mensen facturen ver van te voren aanmaken en pas later printen wordt het factuurnummer pas aangemaakt op het moment van printen. Wanneer je op i factuur klikt wordt er naar gevraagd. Op het moment dat je rechtstreeks print gaat dit…
Je kunt per betalingsstatus een rapport uitprinten. Zo kun je bijvoorbeeld een overzicht van alle contante- of pinbetalingen printen.Waar ben je nu:Klik op Financieel in het menu aan de linkerkantKlik linksbovenin op de grijze knop om naar…
Om een cursusdag toe te voegen dient u eerst een cursus aangemaakt te hebben (zie ‘Hoe voeg ik een cursus toe?’).Hoe?Ga in het menu naar ‘cursussen’Blader naar de cursus waarvoor u een cursusdag aan wilt maken. Om te leren bladeren naar uw cursus,…
Wanneer je je Excel document niet meer kunt vinden op de Mac, dan heb je waarschijnlijk het verkeerde bestandsformaat gekozen. Apple kan namelijk het .XLS formaat niet meer openen. Kies dan ook bij het exporteren voor een .XLSX bestand. Is er…
Hoe?Ga naar 'Instellingen'Klik op het tabblad 'Financieel'Vul in het veld 'Kopje/betreft voor eerste herinnering' de titel van de herinnering in ('bijvoorbeeld 'Herinnering')Vul in het veld 'Tekst op factuur voor eerste herinnering' de volledige…
Via het menu-item 'cursussen' kunt u cursussen toevoegen.Hoe?Ga in het menu naar ‘cursussen’Klik op de paarse knop ‘Nieuw’. Er wordt een nieuwe (lege) cursus aangemaaktVoer de gegevens van de cursus in (naam, prijs, BTW-groep, locatie,…
In het systeem kunt u een nieuwe afspraak aanmaken. U doet dit in de agenda.Hoe?Ga naar ‘Agenda’ (1)Blader met behulp van de blauwe knoppen (links van de datum) (2) naar de gewenste datum of klik op een datum in het kleine kalendertje aan de…
Waarschijnlijk is het bestand beschadigd door het verkeerd afsluiten van de MyAdmi. Dat kan gebeurd zijn door de computer af te sluiten zonder eerst MyAdmi af te sluiten of door het vastlopen van computer en/of programma's. Lees in dit artikel…
In uw agenda zit een zoekfunctie, zodat u snel de gewenste afspraak kunt vinden.Om een afspraak te zoeken, doet u het volgende:Ga in het menu naar 'agenda'Klik op de paarse knop 'Zoeken'. Er opent nu een nieuw venster waarin uw afspraken gezocht en…
Producten toevoegen aan een nieuwe of bestaande factuur, gaat alleen via de factuur zelf. Hierin kun je direct ook de voorraad bijwerken.Er wordt uitgegaan dat alle producten al zijn ingevoerd. Indien je hier meer over wilt weten, klik hier.Waar…
Officieel mag je een nota of declaratie niet een tweede keer uitdraaien. Verder als deze over de vervaldatum is, wordt er automatisch een herinnering van gemaakt.Indien een nota nog niet over de vervaldatum heen is kun je via de knop 'i-tje…
Wanneer u een afspraak om wat voor reden dan ook wilt verwijderen uit de agenda, doet u het volgende:Ga in het menu naar 'agenda'Kies in het menu links voor de handigste weergave voor u (dag, week, maand, jaar)Blader met behulp van de pijltjestoetsen…
Het kan gebeuren dat u niet in kunt loggen in MyAdmi omdat het systeem aangeeft dat uw wachtwoord fout is.Dit kan twee oorzaken hebben:Uw toets CAPS LOCK staat aan, waardoor u het wachtwoord in hoofdletters typt. Om dit te herstellen drukt u één…
U kunt gemakkelijk uw wachtwoord veranderen. Uiteraard moet u hiervoor wel beschikken over het huidige wachtwoord.Hoe?Start MyAdmiKlik onder het witte vlak op 'Wachtwoord veranderen'Voer het oude wachtwoord inVoer twee maal het nieuwe wachtwoord in…

Wegens het stoppen van MyAdmi kunnen we geen op maat gemaakte aanpassingen meer doen. Dus heb je een aangepast briefpapier, dan kunnen hier geen wijzigingen meer opgedaan worden. Overigens is het goed mogelijk dat je wel zaken via instellingen --> praktijkgegevens kunt wijzigen.