Helpdesk

De afgelopen jaren krijgen we heel veel dezelfde vragen tegen. Deze zijn allemaal verzameld en beantwoord in onze helpdesk-artikelen. Je kunt hieronder zoeken op het zoekwoord.

Zoeken in de helpdesk


Sommige waardes van selectievelden, kunt u beheren door het instellingenmenu 'invoerlijsten'.Voorbeelden hiervan zijn de betalingsstatussen, uitgavensoorten, aanheffen, redenen van behandelingen, etc.De waardes van deze invoerlijsten past u als volgt…
Een creditnota is eigenlijk gewoon een nieuwe nota.Je maakt een nieuwe factuur aan. In het tabblad zie je links bovenaan een invoerveld 'Betreft'. Zet hier creditnota in. Dit komt op de factuur te staan ipv nota/factuur/declaratie.Vermeld in de…
Wanneer u de betalingsstatus van een bepaalde factuur/rekening aan wilt passen, doet u het volgende:Ga in het menu aan de linkerkant naar 'financieel'Klik op 'facturen'. In het venster dat nu opent staan al uw facturenZoek nu de gewenste factuur. Dit…
Het ligt aan je instellingen of je btw op de factuur wilt hebben of niet. Je hebt daar twee mogelijkheden voor. De bedragen inclusief btw met daaronder de btw weergegeven of alle bedragen exclusief btw een subtotaal, btw en een totaal.Optie…
MyAdmi is gemaakt in Filemaker, dit is een database-programma. De gegevens die je invoert in MyAdmi worden ook in het programma opgeslagen. Dit maakt het lastiger voor het updaten omdat je niet simpel de 'code' kunt bijwerken en de data bewaren.Wat…
De consultdatum komt alleen automatisch op de factuur te staan als je een factuur via een afspraak in de agenda maakt. Je kunt deze wel altijd handmatig toevoegen op de factuur. Voer deze op de factuur in, achter de omschrijving in de kolom…
Voordat je gaat printen kun je een voorbeeld van de factuur bekijken en eventueel printen. Zo kun je kijken of alles er correct op staat en de instellingen van je briefpapier controleren.Waar ben je nu:Klik op Financieel in het menu aan de…
Het systeem registreert welke declaraties al geprint zijn en welke niet.Door middel van deze markeringen kunt u gemakkelijk zien welke declaraties reeds geprint (en dus verstuurd zouden moeten) zijn.Het systeem vraagt dus of u deze markering wel of…
Wanneer u een arts aan uw cliënt koppelt, kunt u bijvoorbeeld makkelijker artsenbrieven opmaken. Hoe? Klik in het menu links op 'cliëntendossier' Zoek de gewenste cliënt. Dit kan op twee manieren: Door met de blauwe pijltjesknoppen…
Als alle gegevens ineens leeg zijn, kan het zijn dat je op zoeken hebt geklikt. In sommige modules zie je ook een vergrootglas in alle velden staan. Pas als je de zoekmodus verlaat kun je weer verder.Je verlaat de zoekmodus door iets in een veld te…
Bij het aanmaken van lege afspraken kan het systeem vast lopen. Dit komt door de tijdsinstellingen van je systeem. Doordat je de MyAdmi onjuist hebt moeten afsluiten is het bestand beschadigd geraakt. Wees niet ongerust, al je gegevens staan…
Je kunt een rekening als pdf opslaan en vervolgens emailen. Je moet daarvoor een zgn pdf-spooler hebben. Dit is standaard geïnstalleerd bij apple, maar voor windows heb je een apart programmatje nodig Dit heet Cute-pdf en als je het googelt…
Je krijgt deze melding als er bij de locatie die je gebruikt niet is aangegeven welk briefpapier er wordt gebruikt. Kijk eerst wat er bij Locatie is ingevoerd. Dit staat rechtsboven in het facturatiescherm. Indien nodig selecteer hier opnieuw…
Start eerst MyAdmi opnieuw op. Indien het probleem daarna nog steeds bestaat is het bestand waarschijnlijk beschadigd. Vrees niet, dit is eenvoudig te herstellen zonder dat je je gegevens verliest. Lees in dit artikel hoe je MyAdmi kunt herstellen.…
Je werkt op Windows:MyAdmi pakt het standaard ingestelde emailprogramma van Windows. Dit staat in de voorkeuren van Windows vastgelegd, dit heeft niets met de MyAdmi te maken.De voorkeuren kun je als volgt wijzigen.Configuratiescherm >>…

Wegens het stoppen van MyAdmi kunnen we geen op maat gemaakte aanpassingen meer doen. Dus heb je een aangepast briefpapier, dan kunnen hier geen wijzigingen meer opgedaan worden. Overigens is het goed mogelijk dat je wel zaken via instellingen --> praktijkgegevens kunt wijzigen.