Helpdesk

De afgelopen jaren krijgen we heel veel dezelfde vragen tegen. Deze zijn allemaal verzameld en beantwoord in onze helpdesk-artikelen. Je kunt hieronder zoeken op het zoekwoord.

Zoeken in de helpdesk


Het kan soms voorkomen dat een cliënt een overzicht van zijn/haar facturen wil. Het kan ook voorkomen dat er veel facturen van een bepaalde cliënt open staan waarvan je graag een overzicht wilt hebben.Waar ben je nu:Klik op Cliëntendossier in…
Bij het aanmaken van lege afspraken kan het systeem vast lopen. Dit komt door de tijdsinstellingen van je systeem. Doordat je de MyAdmi onjuist hebt moeten afsluiten is het bestand beschadigd geraakt. Wees niet ongerust, al je gegevens staan…
Het kan voorkomen dat een factuur niet naar de cliënt maar direct naar een ander adres verstuurd moet worden, bijvoorbeeld naar een bedrijf of instelling. Dit kun je per factuur instellen, maar ook standaard voor alle facturen van een cliënt…
Hoe kom je daar:Klik op Instellingen in het menu aan de linkerkantofGa via het venstermenu Modules naar InstellingenJe komt automatisch bij het tabblad Algemene instellingen.Periode verjaardagBij het opstarten van MyAdmi zie je een overzicht van…
De consultdatum komt alleen automatisch op de factuur te staan als je een factuur via een afspraak in de agenda maakt. Je kunt deze wel altijd handmatig toevoegen op de factuur. Voer deze op de factuur in, achter de omschrijving in de kolom…
Het kan gebeuren dat u niet in kunt loggen in MyAdmi omdat het systeem aangeeft dat uw wachtwoord fout is.Dit kan twee oorzaken hebben:Uw toets CAPS LOCK staat aan, waardoor u het wachtwoord in hoofdletters typt. Om dit te herstellen drukt u één…
Bij de facturen heb je links onderaan een knop 'overzicht herinneringen'. Als je daarop klikt zie je alle facturen die te laat zijn. Boven het overzicht heb je een knop staan om alle herinneringen te printen. Is er tijdens het gebruik van…
Als MyAdmi is vastgelopen dan kun je het beste het programma herstellen. In 99,99% van de gevallen is dat afdoende om vervolgens gewoon weer verder te werken. Klik hier om de uitleg te lezen voor het herstellen. Is er tijdens het gebruik van…
Hoe kom je daar:Klik op Instellingen in het menu aan de linkerkantofGa via het venstermenu Modules naar InstellingenKlik op het tabblad Standaard tekst diagnose/behandelplan.Maak je gebruik van een standaard stramien voor het diagnose & behandelplan,…
Je krijgt deze melding als er bij de locatie die je gebruikt niet is aangegeven welk briefpapier er wordt gebruikt. Kijk eerst wat er bij Locatie is ingevoerd. Dit staat rechtsboven in het facturatiescherm. Indien nodig selecteer hier opnieuw…
Officieel moet je een credit-nota maken. Maar als de rekening nog niet naar de cliënt is kun je ook de volgende stappen volgen.Ga naar de rekening toe (financieel)Verander de dingen die anders moetenKlik het kruisje uit van 'factuur geprint', dit…
Onder 'Instellingen' en dan 'Praktijkgegevens' kun je aangeven of je de facturen met of zonder briefpapier wilt printen. Waarschijnlijk staat daar nog 'zonder briefpapier'. De voettekst komt dan niet op het briefpapier te staan. Is er…
MyAdmi is zowel op de pc als op de mac te gebruiken. Het is echter niet zo dat hetzelfde programma ook op beide systemen werkt. We hebben altijd een aparte pc en een aparte mac versie gemaakt. Je gegevens kun je met een 'trucje' wel overzetten naar…
Met Batch facturen wordt bedoeld dat je een aantal facturen tegelijkertijd kunt afdrukken en niet één voor één. Dit gaat over een periode en alle facturen die nog open staan en nog niet eerder afgedrukt zijn worden dan achter elkaar…
Waarschijnlijk is de backup-map bij het installeren niet in de juiste directory/map geplaatst. Dit moet namelijk dezelfde zijn als de MyAdmi map. Als er geen map aanwezig is, kan MyAdmi geen backup maken en krijg je de melding dat er geen ruimte is…

Wegens het stoppen van MyAdmi kunnen we geen op maat gemaakte aanpassingen meer doen. Dus heb je een aangepast briefpapier, dan kunnen hier geen wijzigingen meer opgedaan worden. Overigens is het goed mogelijk dat je wel zaken via instellingen --> praktijkgegevens kunt wijzigen.