Helpdesk

De afgelopen jaren krijgen we heel veel dezelfde vragen tegen. Deze zijn allemaal verzameld en beantwoord in onze helpdesk-artikelen. Je kunt hieronder zoeken op het zoekwoord.

Zoeken in de helpdesk


Start eerst MyAdmi opnieuw op. Indien het probleem daarna nog steeds bestaat is het bestand waarschijnlijk beschadigd. Vrees niet, dit is eenvoudig te herstellen zonder dat je je gegevens verliest. Lees in dit artikel hoe je MyAdmi kunt herstellen.…
Toen ik deze vraag ontving moest ik wel even slikken. Na het zien van een screenshot wist ik het direct. Er was per ongeluk op 'Zoeken' geklikt. Als je dan een cliënt probeert in te voeren dan slaat hij uiteraard niet op. Je kunt zien of je…
Wanneer je het programma afsluit wordt er gevraagd of er een back-up gemaakt moet worden. De Back-up bestanden staan in de 'mijn documenten'-map' (of de map waarin je Myadmi en de backup hebt geïnstalleerd) >> MYADM_BACKUP. Deze map moet je…
Sinds 2013 is MyAdmi gestopt met de ontwikkeling vanwege de komst van Zorg link. Kijk op www.zorglink.nl voor meer informatie. Is er tijdens het gebruik van MyAdmi iets gebeurt? Maak dan geen backup bij het afsluiten. Op deze manier wordt de…
Een MyAdmi-backup wordt automatisch gemaakt wanneer u hiervoor kiest tijdens het afsluiten van MyAdmi.De backup wordt dan opgeslagen in de map 'MYADMI_BACKUP' Die te vinden is in de map 'Mijn documenten (PC) of Programmas (Mac)'.Het is ten zeerste…
MyAdmi beschikt over twee modi: de bladermodus en de lijstweergave.U wisselt tussen deze twee weergaves door middel van de knoppen boven het menu.Wanneer de linkerknop paars is, is uw weergave ingesteld op de bladermodus.Een paarse rechterknop…
Voordat je gaat printen kun je een voorbeeld van de factuur bekijken en eventueel printen. Zo kun je kijken of alles er correct op staat en de instellingen van je briefpapier controleren.Waar ben je nu:Klik op Financieel in het menu aan de…
Waarschijnlijk is het bestand beschadigd door het verkeerd afsluiten van de MyAdmi. Dat kan gebeurd zijn door de computer af te sluiten zonder eerst MyAdmi af te sluiten of door het vastlopen van computer en/of programma's. Lees in dit artikel…
Behalve het boeken/bijhouden van uw inkomsten, kunt u in het systeem ook uw uitgaven toevoegen.Deze uitgaven staan gesorteerd op categorieën (bonsoorten). U leest hier hoe u bonsoorten toe kunt voegen.Hoe?Klik in het menu links op 'Financieel' en…
Het kan zijn dat je tijdens het werken in MyAdmi meldingen krijgt dat menu.mba, afspraken.mba en briefpapier.mba niet weggeschreven kan worden. Dit heeft niets te maken met je schijfruimte, maar je mist simpelweg de map om het in weg te…
MyAdmi is gemaakt in Filemaker, dit is een database-programma. De gegevens die je invoert in MyAdmi worden ook in het programma opgeslagen. Dit maakt het lastiger voor het updaten omdat je niet simpel de 'code' kunt bijwerken en de data bewaren.Wat…
Het systeem biedt u de mogelijkheid om standaard behandelingscodes aan te maken, met hieraan gekoppeld een vaste prijs.Een behandeling (in het systeem worden deze 'diensten' genoemd) voegt u als volgt toe:Ga in het menu naar 'instellingen'Klik op…
Wil je graag alle uitgaven gesorteerd op bonsoort uitprinten, dan kan dat via de knop GrootboekWaar ben je nu:Klik op Financieel in het menu aan de linkerkantKlik op het subkopje UitgavenKlik op de knop Grootboek.Voer de periode in waarvan je het…
Bij het aanmaken van lege afspraken kan het systeem vast lopen. Dit komt door de tijdsinstellingen van je systeem. Doordat je de MyAdmi onjuist hebt moeten afsluiten is het bestand beschadigd geraakt. Wees niet ongerust, al je gegevens staan…
Binnen het systeem kunt u uw standaard BTW-percentage instellen.Standaard staan deze tarieven op 21% (BTW-hoog) en 6% (BTW-laag)Hoe?Ga in het menu naar 'Instellingen' (1)Klik op het tabblad 'Financieel' (2)Voor de gewenste percentages in in de…

Wegens het stoppen van MyAdmi kunnen we geen op maat gemaakte aanpassingen meer doen. Dus heb je een aangepast briefpapier, dan kunnen hier geen wijzigingen meer opgedaan worden. Overigens is het goed mogelijk dat je wel zaken via instellingen --> praktijkgegevens kunt wijzigen.