Helpdesk

De afgelopen jaren krijgen we heel veel dezelfde vragen tegen. Deze zijn allemaal verzameld en beantwoord in onze helpdesk-artikelen. Je kunt hieronder zoeken op het zoekwoord.

Zoeken in de helpdesk


Hoe kom je daar:Klik op Instellingen in het menu aan de linkerkantofGa via het venstermenu Modules naar InstellingenKlik op het tabblad Standaard tekst status.Is de verslaglegging van behandelingen volgens een bepaald stramien, dan kan het…
Indien je meerdere cliënten die aan elkaar gerelateerd zijn behandeld, dan kun je een koppeling maken tussen de dossiers. Hoe kom je daar:Klik op Cliëntendossier in het menu aan de linkerkant Klik op het tabblad Gekoppelde cliënten. Cliënten aan…
Hoe?Ga in het menu naar 'instellingen'Klik op het tabblad 'Financieel'Voer in het vakje achter 'Betalingstermijn' het gewenste aantal dagen inKlik rechts bovenin op 'Opslaan' Is er tijdens het gebruik van MyAdmi iets gebeurt? Maak dan geen…
Als alle gegevens ineens leeg zijn, kan het zijn dat je op zoeken hebt geklikt. In sommige modules zie je ook een vergrootglas in alle velden staan. Pas als je de zoekmodus verlaat kun je weer verder.Je verlaat de zoekmodus door iets in een veld te…
Nee het synchroniseren met een extern programma of toepassing is helaas niet mogelijk. Wellicht is Zorg link een goed alternatief voor je, hierbij kun je wel afspraken publiceren in een andere agenda. Is er tijdens het gebruik van MyAdmi iets…
MyAdmi is zowel op de pc als op de mac te gebruiken. Het is echter niet zo dat hetzelfde programma ook op beide systemen werkt. We hebben altijd een aparte pc en een aparte mac versie gemaakt. Je gegevens kun je met een 'trucje' wel overzetten naar…
Dit komt zeer sporadisch voor en kan aan drie dingen liggen:1. Je hebt MyAdmi toch in de programmamap geïnstalleerd (windows)2. Het beveiligingsniveau van Windows staat te hoog (windows)3. Myadmi staat nog op de installatievolume (Apple)In geval 1…
Met Batch facturen wordt bedoeld dat je een aantal facturen tegelijkertijd kunt afdrukken en niet één voor één. Dit gaat over een periode en alle facturen die nog open staan en nog niet eerder afgedrukt zijn worden dan achter elkaar…
Je kunt per betalingsstatus een rapport uitprinten. Zo kun je bijvoorbeeld een overzicht van alle contante- of pinbetalingen printen.Waar ben je nu:Klik op Financieel in het menu aan de linkerkantKlik linksbovenin op de grijze knop om naar…
Het kan voorkomen dat een factuur niet naar de cliënt maar direct naar een ander adres verstuurd moet worden, bijvoorbeeld naar een bedrijf of instelling. Dit kun je per factuur instellen, maar ook standaard voor alle facturen van een cliënt…
Sluit eerst MyAdmi af.Kopieer de mappen:MyAdmi 2.x (x is het versienummer) enMYADMI_BACKUPnaar je nieuwe computer toe (of eerst op een usb-stick en dan op de nieuwe computer). Deze mappen kun je vinden in de Mijn documentenmap (Windows) of…
Het kan gebeuren dat u niet in kunt loggen in MyAdmi omdat het systeem aangeeft dat uw wachtwoord fout is.Dit kan twee oorzaken hebben:Uw toets CAPS LOCK staat aan, waardoor u het wachtwoord in hoofdletters typt. Om dit te herstellen drukt u één…
Wanneer u een arts aan uw cliënt koppelt, kunt u bijvoorbeeld makkelijker artsenbrieven opmaken. Hoe? Klik in het menu links op 'cliëntendossier' Zoek de gewenste cliënt. Dit kan op twee manieren: Door met de blauwe pijltjesknoppen…
Sommige waardes van selectievelden, kunt u beheren door het instellingenmenu 'invoerlijsten'.Zo ook de velden 'aanhef' en 'titel'.De waardes van deze invoerlijsten past u als volgt aan:Ga naar 'instellingen' in het menu aan de linkerkant (1)Klik…
Je krijgt deze melding als er bij de locatie die je gebruikt niet is aangegeven welk briefpapier er wordt gebruikt. Kijk eerst wat er bij Locatie is ingevoerd. Dit staat rechtsboven in het facturatiescherm. Indien nodig selecteer hier opnieuw…

Wegens het stoppen van MyAdmi kunnen we geen op maat gemaakte aanpassingen meer doen. Dus heb je een aangepast briefpapier, dan kunnen hier geen wijzigingen meer opgedaan worden. Overigens is het goed mogelijk dat je wel zaken via instellingen --> praktijkgegevens kunt wijzigen.