Helpdesk

De afgelopen jaren krijgen we heel veel dezelfde vragen tegen. Deze zijn allemaal verzameld en beantwoord in onze helpdesk-artikelen. Je kunt hieronder zoeken op het zoekwoord.

Zoeken in de helpdesk


Met Batch facturen wordt bedoeld dat je een aantal facturen tegelijkertijd kunt afdrukken en niet één voor één. Dit gaat over een periode en alle facturen die nog open staan en nog niet eerder afgedrukt zijn worden dan achter elkaar…
Wanneer u een afspraak om wat voor reden dan ook wilt verwijderen uit de agenda, doet u het volgende:Ga in het menu naar 'agenda'Kies in het menu links voor de handigste weergave voor u (dag, week, maand, jaar)Blader met behulp van de pijltjestoetsen…
Toen ik deze vraag ontving moest ik wel even slikken. Na het zien van een screenshot wist ik het direct. Er was per ongeluk op 'Zoeken' geklikt. Als je dan een cliënt probeert in te voeren dan slaat hij uiteraard niet op. Je kunt zien of je…
Dit komt zeer sporadisch voor en kan aan drie dingen liggen:1. Je hebt MyAdmi toch in de programmamap geïnstalleerd (windows)2. Het beveiligingsniveau van Windows staat te hoog (windows)3. Myadmi staat nog op de installatievolume (Apple)In geval 1…
Een cursus houdt een bepaald type training in en in deze cursus zit telkens dezelfde lesstof. Echter, een cursus kan op meerdere data ingepland worden; meerdere cursusdagen. Is er tijdens het gebruik van MyAdmi iets gebeurt? Maak dan geen backup…
Het is mogelijk om van één factuur termijnbetalingen te maken. Het factuurbedrag wordt gedeeld door het totaal aan termijnen en voor alle termijnen wordt een nieuwe factuur gemaakt.Waar ben je nu:Klik op Financieel in het menu aan de…
Dit kan op een aantal manieren:- In het clientendossier heb je aan de linkerkant dossier staan, zo kun je het dossier doorbladeren en printen. - Klik vanuit het cliëntendossier op 'behandelingen' en dan heb je alle invoervelden.- Vanuit de agenda…
'Ik probeer een factuur te printen, maar keer op keer komen er eerst 2 of 3 lege vellen uit de printer en dan een vel met een enkele regel. Als ik de factuur bekijk zie ik niets bijzonders.'Dit ligt waarschijnlijk aan de printerinstellingen.…
Hoe kom je daar:Klik op Instellingen in het menu aan de linkerkantofGa via het venstermenu Modules naar InstellingenKlik op het tabblad Standaard tekst behandelovereenkomst.Hieronder kun je de teksten invoeren die op de behandelovereenkomst moeten…
In het systeem kunt u een nieuwe afspraak aanmaken. U doet dit in de agenda.Hoe?Ga naar ‘Agenda’ (1)Blader met behulp van de blauwe knoppen (links van de datum) (2) naar de gewenste datum of klik op een datum in het kleine kalendertje aan de…
Sommige waardes van selectievelden, kunt u beheren door het instellingenmenu 'invoerlijsten'.Zo ook de velden 'aanhef' en 'titel'.De waardes van deze invoerlijsten past u als volgt aan:Ga naar 'instellingen' in het menu aan de linkerkant (1)Klik…
Wil je graag van een bepaalde leverancier de uitgaven bekijken, dan kun je dit alleen via het exporteren doen. Volg hiervoor de volgende stappen:Ga naar financieel en dan 'Uitgaven'.Maak een zoekopdracht om alle records te vinden van deze…
Indien je meerdere cliënten die aan elkaar gerelateerd zijn behandeld, dan kun je een koppeling maken tussen de dossiers. Hoe kom je daar:Klik op Cliëntendossier in het menu aan de linkerkant Klik op het tabblad Gekoppelde cliënten. Cliënten aan…
In het verleden was dit mogelijk in combinatie met Filemaker en de uitgebreide versie van MyAdmi. Deze uitgebreide versie is echter niet meer beschikbaar. Is er tijdens het gebruik van MyAdmi iets gebeurt? Maak dan geen backup bij het…
U kunt een therapeut uit uw systeem verwijderen. Dat doet u als volgt:Ga in het menu naar 'instellingen' en klik vervolgens op 'therapeutgegevens'Blader naar de gewenste therapeut. Dit kan op twee manieren:Met behulp van de blauwe pijlen rechts…

Wegens het stoppen van MyAdmi kunnen we geen op maat gemaakte aanpassingen meer doen. Dus heb je een aangepast briefpapier, dan kunnen hier geen wijzigingen meer opgedaan worden. Overigens is het goed mogelijk dat je wel zaken via instellingen --> praktijkgegevens kunt wijzigen.