Helpdesk

De afgelopen jaren krijgen we heel veel dezelfde vragen tegen. Deze zijn allemaal verzameld en beantwoord in onze helpdesk-artikelen. Je kunt hieronder zoeken op het zoekwoord.

Zoeken in de helpdesk


Een creditnota is eigenlijk gewoon een nieuwe nota.Je maakt een nieuwe factuur aan. In het tabblad zie je links bovenaan een invoerveld 'Betreft'. Zet hier creditnota in. Dit komt op de factuur te staan ipv nota/factuur/declaratie.Vermeld in de…
Nee het synchroniseren met een extern programma of toepassing is helaas niet mogelijk. Wellicht is Zorg link een goed alternatief voor je, hierbij kun je wel afspraken publiceren in een andere agenda. Is er tijdens het gebruik van MyAdmi iets…
Je kunt dit op diverse manieren doen.1. 'Naar de ouders/verzorgers van' boven de naam plaatsen. Dit kun je in het clientendossier in het veld Aanhef declaratie aangeven.2. De naam van de ouders in plaats van de naam van het kind. De adresgegevens…
Hoe?Ga naar 'Instellingen'Klik op het tabblad 'Financieel'Vul in het veld 'Kopje/betreft voor eerste herinnering' de titel van de herinnering in ('bijvoorbeeld 'Herinnering')Vul in het veld 'Tekst op factuur voor eerste herinnering' de volledige…
In het systeem kunt u een nieuwe afspraak aanmaken. U doet dit in de agenda.Hoe?Ga naar ‘Agenda’ (1)Blader met behulp van de blauwe knoppen (links van de datum) (2) naar de gewenste datum of klik op een datum in het kleine kalendertje aan de…
Waarschijnlijk is het bestand beschadigd door het verkeerd afsluiten van de MyAdmi. Dat kan gebeurd zijn door de computer af te sluiten zonder eerst MyAdmi af te sluiten of door het vastlopen van computer en/of programma's. Lees in dit artikel…
Je werkt op Windows:MyAdmi pakt het standaard ingestelde emailprogramma van Windows. Dit staat in de voorkeuren van Windows vastgelegd, dit heeft niets met de MyAdmi te maken.De voorkeuren kun je als volgt wijzigen.Configuratiescherm >>…
Het is mogelijk om van één factuur termijnbetalingen te maken. Het factuurbedrag wordt gedeeld door het totaal aan termijnen en voor alle termijnen wordt een nieuwe factuur gemaakt.Waar ben je nu:Klik op Financieel in het menu aan de…
Sinds 2013 is MyAdmi gestopt met de ontwikkeling vanwege de komst van Zorg link. Kijk op www.zorglink.nl voor meer informatie. Is er tijdens het gebruik van MyAdmi iets gebeurt? Maak dan geen backup bij het afsluiten. Op deze manier wordt de…
Wanneer u de betalingsstatus van een bepaalde factuur/rekening aan wilt passen, doet u het volgende:Ga in het menu aan de linkerkant naar 'financieel'Klik op 'facturen'. In het venster dat nu opent staan al uw facturenZoek nu de gewenste factuur. Dit…
Je krijgt deze melding als er bij de locatie die je gebruikt niet is aangegeven welk briefpapier er wordt gebruikt. Kijk eerst wat er bij Locatie is ingevoerd. Dit staat rechtsboven in het facturatiescherm. Indien nodig selecteer hier opnieuw…
Met Batch facturen wordt bedoeld dat je een aantal facturen tegelijkertijd kunt afdrukken en niet één voor één. Dit gaat over een periode en alle facturen die nog open staan en nog niet eerder afgedrukt zijn worden dan achter elkaar…
Wil je graag van een bepaalde leverancier de uitgaven bekijken, dan kun je dit alleen via het exporteren doen. Volg hiervoor de volgende stappen:Ga naar financieel en dan 'Uitgaven'.Maak een zoekopdracht om alle records te vinden van deze…
Het kan wel eens voorkomen dat een cliënt twee adressen heeft, die beide belangrijk zijn voor je dossier. Dit kan bijvoorbeeld voor kinderen het geval zijn en wanneer je één dossier gebruikt voor partnertherapie.Hoe kom je daar:Klik op…
Waarschijnlijk heb je de naam veranderd of andere instellingen anders gezet. Probeer de volgende opties uit.1. Financieel : Check of het bolletje staat aangeklikt bij 'Factuur niet naar cliënt maar naar...' Om dit uit te schakelen, erop klikken en…

Wegens het stoppen van MyAdmi kunnen we geen op maat gemaakte aanpassingen meer doen. Dus heb je een aangepast briefpapier, dan kunnen hier geen wijzigingen meer opgedaan worden. Overigens is het goed mogelijk dat je wel zaken via instellingen --> praktijkgegevens kunt wijzigen.