Helpdesk

De afgelopen jaren krijgen we heel veel dezelfde vragen tegen. Deze zijn allemaal verzameld en beantwoord in onze helpdesk-artikelen. Je kunt hieronder zoeken op het zoekwoord.

Zoeken in de helpdesk


Bij de facturen heb je links onderaan een knop 'overzicht herinneringen'. Als je daarop klikt zie je alle facturen die te laat zijn. Boven het overzicht heb je een knop staan om alle herinneringen te printen. Is er tijdens het gebruik van…
Hoe?Ga in het menu naar 'instellingen'Klik op het tabblad 'Financieel'Voer in het vakje achter 'Betalingstermijn' het gewenste aantal dagen inKlik rechts bovenin op 'Opslaan' Is er tijdens het gebruik van MyAdmi iets gebeurt? Maak dan geen…
Via het menu-item 'cursussen' kunt u cursussen toevoegen.Hoe?Ga in het menu naar ‘cursussen’Klik op de paarse knop ‘Nieuw’. Er wordt een nieuwe (lege) cursus aangemaaktVoer de gegevens van de cursus in (naam, prijs, BTW-groep, locatie,…
Waarschijnlijk is de backup-map bij het installeren niet in de juiste directory/map geplaatst. Dit moet namelijk dezelfde zijn als de MyAdmi map. Als er geen map aanwezig is, kan MyAdmi geen backup maken en krijg je de melding dat er geen ruimte is…
Het kan soms voorkomen dat een cliënt een overzicht van zijn/haar facturen wil. Het kan ook voorkomen dat er veel facturen van een bepaalde cliënt open staan waarvan je graag een overzicht wilt hebben.Waar ben je nu:Klik op Cliëntendossier in…
Wanneer je je Excel document niet meer kunt vinden op de Mac, dan heb je waarschijnlijk het verkeerde bestandsformaat gekozen. Apple kan namelijk het .XLS formaat niet meer openen. Kies dan ook bij het exporteren voor een .XLSX bestand. Is er…
In het cliëntendossier worden al uw cliënten opgeslagen. Hieronder wordt beschreven hoe u in het dossier een nieuwe cliënt aanmaakt.Hoe?Ga naar ‘cliëntendossier’Klik op de knop ‘Nieuw’Er wordt nu automatisch een cliëntnummer (cliënt ID) toegewezen.…
U kunt een therapeut uit uw systeem verwijderen. Dat doet u als volgt:Ga in het menu naar 'instellingen' en klik vervolgens op 'therapeutgegevens'Blader naar de gewenste therapeut. Dit kan op twee manieren:Met behulp van de blauwe pijlen rechts…
Sommige waardes van selectievelden, kunt u beheren door het instellingenmenu 'invoerlijsten'.Voorbeelden hiervan zijn de betalingsstatussen, uitgavensoorten, aanheffen, redenen van behandelingen, etc.De waardes van deze invoerlijsten past u als volgt…
Het kan gebeuren dat u niet in kunt loggen in MyAdmi omdat het systeem aangeeft dat uw wachtwoord fout is.Dit kan twee oorzaken hebben:Uw toets CAPS LOCK staat aan, waardoor u het wachtwoord in hoofdletters typt. Om dit te herstellen drukt u één…
Het is ten zeerste aan te raden om een backup weg te schrijven na gebruik van MyAdmi.De gegevens die dan in het systeem staan worden in een aparte map (MYADMI_BACKUP) opgeslagen en kunnen dus overal veilig gesteld worden (op een USB-stick, externe…
Het sjabloon van de VBAG en Achmea is een uitzondering op alle andere sjablonen. Alle gegevens die erop komen te staan zijn verplicht.Er is wat onduidelijkheid over de invoer. Iedere therapeut heeft een praktijkcode en een…
Het kan voorkomen dat een factuur niet naar de cliënt maar direct naar een ander adres verstuurd moet worden, bijvoorbeeld naar een bedrijf of instelling. Dit kun je per factuur instellen, maar ook standaard voor alle facturen van een cliënt…
Officieel moet je een credit-nota maken. Maar als de rekening nog niet naar de cliënt is kun je ook de volgende stappen volgen.Ga naar de rekening toe (financieel)Verander de dingen die anders moetenKlik het kruisje uit van 'factuur geprint', dit…
Wanneer u de betalingsstatus van een bepaalde factuur/rekening aan wilt passen, doet u het volgende:Ga in het menu aan de linkerkant naar 'financieel'Klik op 'facturen'. In het venster dat nu opent staan al uw facturenZoek nu de gewenste factuur. Dit…

Wegens het stoppen van MyAdmi kunnen we geen op maat gemaakte aanpassingen meer doen. Dus heb je een aangepast briefpapier, dan kunnen hier geen wijzigingen meer opgedaan worden. Overigens is het goed mogelijk dat je wel zaken via instellingen --> praktijkgegevens kunt wijzigen.