Helpdesk

De afgelopen jaren krijgen we heel veel dezelfde vragen tegen. Deze zijn allemaal verzameld en beantwoord in onze helpdesk-artikelen. Je kunt hieronder zoeken op het zoekwoord.

Zoeken in de helpdesk


MyAdmi is zowel op de pc als op de mac te gebruiken. Het is echter niet zo dat hetzelfde programma ook op beide systemen werkt. We hebben altijd een aparte pc en een aparte mac versie gemaakt. Je gegevens kun je met een 'trucje' wel overzetten naar…
Waarschijnlijk is het bestand beschadigd door het verkeerd afsluiten van de MyAdmi. Dat kan zijn door de computer af te sluiten zonder eerst MyAdmi af te sluiten of door het vastlopen van computer en/of programma's.Beschadigde bestanden kun je…
De backup bestanden van MyAdmi bevatten alleen alle gegevens. Het heeft verder niet het programma zelf in zich, dus je kunt het niet zomaar vanuit de Backup opstarten. Als het ware heb je de auto zonder de motor.Om de bestanden te kunnen openen dien…
Behalve het boeken/bijhouden van uw inkomsten, kunt u in het systeem ook uw uitgaven toevoegen.Deze uitgaven staan gesorteerd op categorieën (bonsoorten). U leest hier hoe u bonsoorten toe kunt voegen.Hoe?Klik in het menu links op 'Financieel' en…
Je kunt per betalingsstatus een rapport uitprinten. Zo kun je bijvoorbeeld een overzicht van alle contante- of pinbetalingen printen.Waar ben je nu:Klik op Financieel in het menu aan de linkerkantKlik linksbovenin op de grijze knop om naar…
De consultdatum komt alleen automatisch op de factuur te staan als je een factuur via een afspraak in de agenda maakt. Je kunt deze wel altijd handmatig toevoegen op de factuur. Voer deze op de factuur in, achter de omschrijving in de kolom…
Dit komt omdat standaard voor- en achternaam is ingesteld. Wil je een formele naam op de factuur, dan kun je dit bij Cliëntgegevens instellen door het vakje 'formele naam' aan te klikken. Is er tijdens het gebruik van MyAdmi iets gebeurt? Maak…
Een creditnota is eigenlijk gewoon een nieuwe nota.Je maakt een nieuwe factuur aan. In het tabblad zie je links bovenaan een invoerveld 'Betreft'. Zet hier creditnota in. Dit komt op de factuur te staan ipv nota/factuur/declaratie.Vermeld in de…
Dit kan op een aantal manieren:- In het clientendossier heb je aan de linkerkant dossier staan, zo kun je het dossier doorbladeren en printen. - Klik vanuit het cliëntendossier op 'behandelingen' en dan heb je alle invoervelden.- Vanuit de agenda…
Hoe kom je daar:Klik op Instellingen in het menu aan de linkerkantofGa via het venstermenu Modules naar InstellingenKlik op het tabblad Standaard tekst behandelovereenkomst.Hieronder kun je de teksten invoeren die op de behandelovereenkomst moeten…
Dit kan twee oorzaken hebben.Controleer of er naast de naam ook een nummer staat. Dit moet het client-id zijn. Zo nee, selecteer de cliënt opnieuw uit de lijst.Het kan zijn dat je niet hebt ingegeven of er sprake is van een links of rechts…
Dit komt zeer sporadisch voor en kan aan drie dingen liggen:1. Je hebt MyAdmi toch in de programmamap geïnstalleerd (windows)2. Het beveiligingsniveau van Windows staat te hoog (windows)3. Myadmi staat nog op de installatievolume (Apple)In geval 1…
Wil je graag van een bepaalde leverancier de uitgaven bekijken, dan kun je dit alleen via het exporteren doen. Volg hiervoor de volgende stappen:Ga naar financieel en dan 'Uitgaven'.Maak een zoekopdracht om alle records te vinden van deze…
Start eerst MyAdmi opnieuw op. Indien het probleem daarna nog steeds bestaat is het bestand waarschijnlijk beschadigd. Vrees niet, dit is eenvoudig te herstellen zonder dat je je gegevens verliest. Lees in dit artikel hoe je MyAdmi kunt herstellen.…
Wil je graag alle uitgaven gesorteerd op bonsoort uitprinten, dan kan dat via de knop GrootboekWaar ben je nu:Klik op Financieel in het menu aan de linkerkantKlik op het subkopje UitgavenKlik op de knop Grootboek.Voer de periode in waarvan je het…

Wegens het stoppen van MyAdmi kunnen we geen op maat gemaakte aanpassingen meer doen. Dus heb je een aangepast briefpapier, dan kunnen hier geen wijzigingen meer opgedaan worden. Overigens is het goed mogelijk dat je wel zaken via instellingen --> praktijkgegevens kunt wijzigen.