Helpdesk

De afgelopen jaren krijgen we heel veel dezelfde vragen tegen. Deze zijn allemaal verzameld en beantwoord in onze helpdesk-artikelen. Je kunt hieronder zoeken op het zoekwoord.

Zoeken in de helpdesk


Waarschijnlijk is het bestand beschadigd door het verkeerd afsluiten van de MyAdmi. Dat kan gebeurd zijn door de computer af te sluiten zonder eerst MyAdmi af te sluiten of door het vastlopen van computer en/of programma's. Lees in dit artikel…
Het vergroten van het beeld kun je onder instellingen doen. Stel daar het percentage in, dan is elk beeld hetzelfde. Anders blijft hij elke keer terug springen, want onder instellingen staat namelijk 100%. Is er tijdens het gebruik van MyAdmi iets…
Dit komt zeer sporadisch voor en kan aan drie dingen liggen:1. Je hebt MyAdmi toch in de programmamap geïnstalleerd (windows)2. Het beveiligingsniveau van Windows staat te hoog (windows)3. Myadmi staat nog op de installatievolume (Apple)In geval 1…
Waarschijnlijk is de backup-map bij het installeren niet in de juiste directory/map geplaatst. Dit moet namelijk dezelfde zijn als de MyAdmi map. Als er geen map aanwezig is, kan MyAdmi geen backup maken en krijg je de melding dat er geen ruimte is…
MyAdmi beschikt over twee modi: de bladermodus en de lijstweergave.U wisselt tussen deze twee weergaves door middel van de knoppen boven het menu.Wanneer de linkerknop paars is, is uw weergave ingesteld op de bladermodus.Een paarse rechterknop…
Het kan zijn dat je tijdens het werken in MyAdmi meldingen krijgt dat menu.mba, afspraken.mba en briefpapier.mba niet weggeschreven kan worden. Dit heeft niets te maken met je schijfruimte, maar je mist simpelweg de map om het in weg te…
Het kan gebeuren dat u niet in kunt loggen in MyAdmi omdat het systeem aangeeft dat uw wachtwoord fout is.Dit kan twee oorzaken hebben:Uw toets CAPS LOCK staat aan, waardoor u het wachtwoord in hoofdletters typt. Om dit te herstellen drukt u één…
Als alle gegevens ineens leeg zijn, kan het zijn dat je op zoeken hebt geklikt. In sommige modules zie je ook een vergrootglas in alle velden staan. Pas als je de zoekmodus verlaat kun je weer verder.Je verlaat de zoekmodus door iets in een veld te…
Het factuurnummer onder instellingen wordt alleen bij de allereerste factuur gebruikt wanneer je begint met werken in MyAdmi, daarna niet meer. Wil je het factuurnummer aanpassen, dan doe je dat op de factuur zelf. Alle volgende…
Aangezien veel mensen facturen ver van te voren aanmaken en pas later printen wordt het factuurnummer pas aangemaakt op het moment van printen. Wanneer je op i factuur klikt wordt er naar gevraagd. Op het moment dat je rechtstreeks print gaat dit…
Als MyAdmi is vastgelopen dan kun je het beste het programma herstellen. In 99,99% van de gevallen is dat afdoende om vervolgens gewoon weer verder te werken. Klik hier om de uitleg te lezen voor het herstellen. Is er tijdens het gebruik van…
Het klopt dat de kruisjes uit staan. Als je namelijk het 'hoofdscherm' afsluit, sluit je het hele programma af en dat vonden mensen lastig. Als je bijvoorbeeld een voorbeeld van een factuur bekijkt zie je aan de bovenkant een grijze balk.…
Bij het aanmaken van lege afspraken kan het systeem vast lopen. Dit komt door de tijdsinstellingen van je systeem. Doordat je de MyAdmi onjuist hebt moeten afsluiten is het bestand beschadigd geraakt. Wees niet ongerust, al je gegevens staan…
Onder 'Instellingen' en dan 'Praktijkgegevens' kun je aangeven of je de facturen met of zonder briefpapier wilt printen. Waarschijnlijk staat daar nog 'zonder briefpapier'. De voettekst komt dan niet op het briefpapier te staan. Is er…
Je werkt op Windows:MyAdmi pakt het standaard ingestelde emailprogramma van Windows. Dit staat in de voorkeuren van Windows vastgelegd, dit heeft niets met de MyAdmi te maken.De voorkeuren kun je als volgt wijzigen.Configuratiescherm >>…

Wegens het stoppen van MyAdmi kunnen we geen op maat gemaakte aanpassingen meer doen. Dus heb je een aangepast briefpapier, dan kunnen hier geen wijzigingen meer opgedaan worden. Overigens is het goed mogelijk dat je wel zaken via instellingen --> praktijkgegevens kunt wijzigen.