Helpdesk

De afgelopen jaren krijgen we heel veel dezelfde vragen tegen. Deze zijn allemaal verzameld en beantwoord in onze helpdesk-artikelen. Je kunt hieronder zoeken op het zoekwoord.

Zoeken in de helpdesk


Het sjabloon van de VBAG en Achmea is een uitzondering op alle andere sjablonen. Alle gegevens die erop komen te staan zijn verplicht.Er is wat onduidelijkheid over de invoer. Iedere therapeut heeft een praktijkcode en een…
Dit kun je alleen op de factuur toevoegen.Ga hiervoor naar de factuur. Typ onder de laatste regel bij de omschrijving 'Herinneringskosten'.Vul de prijs en de BTW-groep in.De herinneringskosten worden nu bij de omzet meegeteld. Is er tijdens…
Het kan voorkomen dat een factuur niet naar de cliënt maar direct naar een ander adres verstuurd moet worden, bijvoorbeeld naar een bedrijf of instelling. Dit kun je per factuur instellen, maar ook standaard voor alle facturen van een cliënt…
Wil je graag van een bepaalde leverancier de uitgaven bekijken, dan kun je dit alleen via het exporteren doen. Volg hiervoor de volgende stappen:Ga naar financieel en dan 'Uitgaven'.Maak een zoekopdracht om alle records te vinden van deze…
Dit kan twee oorzaken hebben.Controleer of er naast de naam ook een nummer staat. Dit moet het client-id zijn. Zo nee, selecteer de cliënt opnieuw uit de lijst.Het kan zijn dat je niet hebt ingegeven of er sprake is van een links of rechts…
Aangezien veel mensen facturen ver van te voren aanmaken en pas later printen wordt het factuurnummer pas aangemaakt op het moment van printen. Wanneer je op i factuur klikt wordt er naar gevraagd. Op het moment dat je rechtstreeks print gaat dit…
De status van de cliënt staat niet op actief. Zodra deze op actief staat komt de naam erboven te staan.De status kun je in het Cliëntendossier of onder Relaties instellen achter Status. Zet deze op 'Actief'. Controleer ook direct of de Categorie ook…
Het systeem registreert welke declaraties al geprint zijn en welke niet.Door middel van deze markeringen kunt u gemakkelijk zien welke declaraties reeds geprint (en dus verstuurd zouden moeten) zijn.Het systeem vraagt dus of u deze markering wel of…
Bij de facturen heb je links onderaan een knop 'overzicht herinneringen'. Als je daarop klikt zie je alle facturen die te laat zijn. Boven het overzicht heb je een knop staan om alle herinneringen te printen. Is er tijdens het gebruik van…
Voordat je gaat printen kun je een voorbeeld van de factuur bekijken en eventueel printen. Zo kun je kijken of alles er correct op staat en de instellingen van je briefpapier controleren.Waar ben je nu:Klik op Financieel in het menu aan de…
Voor een overzicht van alle openstaande facturen staat er aan de linkerkant een knop Openstaande facturen.Waar ben je nu:Klik op Financieel in het menu aan de linkerkantKlik op het subkopje FacturenKlik op de knop Openstaande facturen.Een overzicht…
Wanneer u de betalingsstatus van een bepaalde factuur/rekening aan wilt passen, doet u het volgende:Ga in het menu aan de linkerkant naar 'financieel'Klik op 'facturen'. In het venster dat nu opent staan al uw facturenZoek nu de gewenste factuur. Dit…
Je kunt een rekening als pdf opslaan en vervolgens emailen. Je moet daarvoor een zgn pdf-spooler hebben. Dit is standaard geïnstalleerd bij apple, maar voor windows heb je een apart programmatje nodig Dit heet Cute-pdf en als je het googelt…
Het systeem maakt aan de hand van de behandelingen zelf (met een beetje hulp van u) de declaraties aan.U kunt echter ook handmatig declaraties toevoegen.Hoe?Ga in het menu links naar 'financieel'. U komt nu gelijk in het onderdeel 'facturen'Klik…
Dit komt omdat standaard voor- en achternaam is ingesteld. Wil je een formele naam op de factuur, dan kun je dit bij Cliëntgegevens instellen door het vakje 'formele naam' aan te klikken. Is er tijdens het gebruik van MyAdmi iets gebeurt? Maak…

Wegens het stoppen van MyAdmi kunnen we geen op maat gemaakte aanpassingen meer doen. Dus heb je een aangepast briefpapier, dan kunnen hier geen wijzigingen meer opgedaan worden. Overigens is het goed mogelijk dat je wel zaken via instellingen --> praktijkgegevens kunt wijzigen.