Helpdesk

De afgelopen jaren krijgen we heel veel dezelfde vragen tegen. Deze zijn allemaal verzameld en beantwoord in onze helpdesk-artikelen. Je kunt hieronder zoeken op het zoekwoord.

Zoeken in de helpdesk


Het kan soms voorkomen dat een cliënt een overzicht van zijn/haar facturen wil. Het kan ook voorkomen dat er veel facturen van een bepaalde cliënt open staan waarvan je graag een overzicht wilt hebben.Waar ben je nu:Klik op Cliëntendossier in…
Per cliënt kunt u een behandelplan vaststellen en in het systeem opslaan en eventueel uitprinten.U doet dit als volgt:Ga in het menu links naar 'cliëntendossier'Zoek de juiste cliënt. Dit kan op twee manieren:Door met de blauwe pijltjesknoppen…
Hoe kom je daar:Klik op Cliëntendossier in het menu aan de linkerkantKlik op het submenu Cliëntgegevens in het menu aan de linkerkant Tenaamstelling staat bovenaan de rechterkolom Indien de factuur of correspondentie een andere naam moet hebben…
Indien je meerdere cliënten die aan elkaar gerelateerd zijn behandeld, dan kun je een koppeling maken tussen de dossiers. Hoe kom je daar:Klik op Cliëntendossier in het menu aan de linkerkant Klik op het tabblad Gekoppelde cliënten. Cliënten aan…
Het kan voorkomen dat een factuur niet naar de cliënt maar direct naar een ander adres verstuurd moet worden, bijvoorbeeld naar een bedrijf of instelling. Dit kun je per factuur instellen, maar ook standaard voor alle facturen van een cliënt…
In het cliëntendossier worden al uw cliënten opgeslagen. Hieronder wordt beschreven hoe u in het dossier een nieuwe cliënt aanmaakt.Hoe?Ga naar ‘cliëntendossier’Klik op de knop ‘Nieuw’Er wordt nu automatisch een cliëntnummer (cliënt ID) toegewezen.…
Toen ik deze vraag ontving moest ik wel even slikken. Na het zien van een screenshot wist ik het direct. Er was per ongeluk op 'Zoeken' geklikt. Als je dan een cliënt probeert in te voeren dan slaat hij uiteraard niet op. Je kunt zien of je…
Wanneer u een arts aan uw cliënt koppelt, kunt u bijvoorbeeld makkelijker artsenbrieven opmaken. Hoe? Klik in het menu links op 'cliëntendossier' Zoek de gewenste cliënt. Dit kan op twee manieren: Door met de blauwe pijltjesknoppen…
Voor het maken van een artsenbrief heeft u een extra module nodig. Deze module is echter niet meer te bestellen.Indien u deze module hebt, doet u het volgende om uw cliënt aan of af te melden bij de huisarts of andere zorgverlener:Ga naar…
Dit kan op een aantal manieren:- In het clientendossier heb je aan de linkerkant dossier staan, zo kun je het dossier doorbladeren en printen. - Klik vanuit het cliëntendossier op 'behandelingen' en dan heb je alle invoervelden.- Vanuit de agenda…
Dit komt omdat standaard voor- en achternaam is ingesteld. Wil je een formele naam op de factuur, dan kun je dit bij Cliëntgegevens instellen door het vakje 'formele naam' aan te klikken. Is er tijdens het gebruik van MyAdmi iets gebeurt? Maak…
Het kan wel eens voorkomen dat een cliënt twee adressen heeft, die beide belangrijk zijn voor je dossier. Dit kan bijvoorbeeld voor kinderen het geval zijn en wanneer je één dossier gebruikt voor partnertherapie.Hoe kom je daar:Klik op…

Wegens het stoppen van MyAdmi kunnen we geen op maat gemaakte aanpassingen meer doen. Dus heb je een aangepast briefpapier, dan kunnen hier geen wijzigingen meer opgedaan worden. Overigens is het goed mogelijk dat je wel zaken via instellingen --> praktijkgegevens kunt wijzigen.