Helpdesk

De afgelopen jaren krijgen we heel veel dezelfde vragen tegen. Deze zijn allemaal verzameld en beantwoord in onze helpdesk-artikelen. Je kunt hieronder zoeken op het zoekwoord.

Zoeken in de helpdesk


Sommige waardes van selectievelden, kunt u beheren door het instellingenmenu 'invoerlijsten'.Voorbeelden hiervan zijn de betalingsstatussen, uitgavensoorten, aanheffen, redenen van behandelingen, etc.De waardes van deze invoerlijsten past u als volgt…
Nee het synchroniseren met een extern programma of toepassing is helaas niet mogelijk. Wellicht is Zorg link een goed alternatief voor je, hierbij kun je wel afspraken publiceren in een andere agenda. Is er tijdens het gebruik van MyAdmi iets…
Aangezien veel mensen facturen ver van te voren aanmaken en pas later printen wordt het factuurnummer pas aangemaakt op het moment van printen. Wanneer je op i factuur klikt wordt er naar gevraagd. Op het moment dat je rechtstreeks print gaat dit…
Voor een overzicht van alle openstaande facturen staat er aan de linkerkant een knop Openstaande facturen.Waar ben je nu:Klik op Financieel in het menu aan de linkerkantKlik op het subkopje FacturenKlik op de knop Openstaande facturen.Een overzicht…
Onder Instellingen en dan Praktijkgegevens kun je een nieuwe locatie toevoegen. Hier kun je bijvoorbeeld een andere voettekst invoeren. Cliënten die op de tweede locatie komen koppel je aan deze locatie. Dit kan onder het Cliëntendossier, ga…
In het cliëntendossier worden al uw cliënten opgeslagen. Hieronder wordt beschreven hoe u in het dossier een nieuwe cliënt aanmaakt.Hoe?Ga naar ‘cliëntendossier’Klik op de knop ‘Nieuw’Er wordt nu automatisch een cliëntnummer (cliënt ID) toegewezen.…
Behalve het boeken/bijhouden van uw inkomsten, kunt u in het systeem ook uw uitgaven toevoegen.Deze uitgaven staan gesorteerd op categorieën (bonsoorten). U leest hier hoe u bonsoorten toe kunt voegen.Hoe?Klik in het menu links op 'Financieel' en…
Bij het aanmaken van lege afspraken kan het systeem vast lopen. Dit komt door de tijdsinstellingen van je systeem. Doordat je de MyAdmi onjuist hebt moeten afsluiten is het bestand beschadigd geraakt. Wees niet ongerust, al je gegevens staan…
Het logo van de beroepsvereniging en de koepelorganisatie kun je zelf binnen MyAdmi veranderen. Dus ook het logo van de VBAG en de BATC.Ga hiervoor naar instellingen en dan praktijkgegevens.Klik onder 'logo beroepsvereniging' op 'Voeg logo…
Indien je meerdere cliënten die aan elkaar gerelateerd zijn behandeld, dan kun je een koppeling maken tussen de dossiers. Hoe kom je daar:Klik op Cliëntendossier in het menu aan de linkerkant Klik op het tabblad Gekoppelde cliënten. Cliënten aan…
Officieel mag je een nota of declaratie niet een tweede keer uitdraaien. Verder als deze over de vervaldatum is, wordt er automatisch een herinnering van gemaakt.Indien een nota nog niet over de vervaldatum heen is kun je via de knop 'i-tje…
Binnen het systeem kunt u uw standaard BTW-percentage instellen.Standaard staan deze tarieven op 21% (BTW-hoog) en 6% (BTW-laag)Hoe?Ga in het menu naar 'Instellingen' (1)Klik op het tabblad 'Financieel' (2)Voor de gewenste percentages in in de…
Hoe kom je daar:Klik op Instellingen in het menu aan de linkerkantofGa via het venstermenu Modules naar InstellingenKlik op het tabblad Standaard tekst status.Is de verslaglegging van behandelingen volgens een bepaald stramien, dan kan het…
MyAdmi is gemaakt in Filemaker, dit is een database-programma. De gegevens die je invoert in MyAdmi worden ook in het programma opgeslagen. Dit maakt het lastiger voor het updaten omdat je niet simpel de 'code' kunt bijwerken en de data bewaren.Wat…
Sommige waardes van selectievelden, kunt u beheren door het instellingenmenu 'invoerlijsten'.Zo ook het veld 'contactsoort'.De waardes van deze invoerlijsten past u als volgt aan:Ga naar 'instellingen' in het menu aan de linkerkant (1)Klik vervolgens…

Wegens het stoppen van MyAdmi kunnen we geen op maat gemaakte aanpassingen meer doen. Dus heb je een aangepast briefpapier, dan kunnen hier geen wijzigingen meer opgedaan worden. Overigens is het goed mogelijk dat je wel zaken via instellingen --> praktijkgegevens kunt wijzigen.