Helpdesk

De afgelopen jaren krijgen we heel veel dezelfde vragen tegen. Deze zijn allemaal verzameld en beantwoord in onze helpdesk-artikelen. Je kunt hieronder zoeken op het zoekwoord.

Zoeken in de helpdesk


Via het menu-item 'cursussen' kunt u cursussen toevoegen.Hoe?Ga in het menu naar ‘cursussen’Klik op de paarse knop ‘Nieuw’. Er wordt een nieuwe (lege) cursus aangemaaktVoer de gegevens van de cursus in (naam, prijs, BTW-groep, locatie,…
Per cliënt kunt u een behandelplan vaststellen en in het systeem opslaan en eventueel uitprinten.U doet dit als volgt:Ga in het menu links naar 'cliëntendossier'Zoek de juiste cliënt. Dit kan op twee manieren:Door met de blauwe pijltjesknoppen…
Dit kun je alleen op de factuur toevoegen.Ga hiervoor naar de factuur. Typ onder de laatste regel bij de omschrijving 'Herinneringskosten'.Vul de prijs en de BTW-groep in.De herinneringskosten worden nu bij de omzet meegeteld. Is er tijdens…
Het is ten zeerste aan te raden om een backup weg te schrijven na gebruik van MyAdmi.De gegevens die dan in het systeem staan worden in een aparte map (MYADMI_BACKUP) opgeslagen en kunnen dus overal veilig gesteld worden (op een USB-stick, externe…
Wil je graag van een bepaalde leverancier de uitgaven bekijken, dan kun je dit alleen via het exporteren doen. Volg hiervoor de volgende stappen:Ga naar financieel en dan 'Uitgaven'.Maak een zoekopdracht om alle records te vinden van deze…
Je werkt op Windows:MyAdmi pakt het standaard ingestelde emailprogramma van Windows. Dit staat in de voorkeuren van Windows vastgelegd, dit heeft niets met de MyAdmi te maken.De voorkeuren kun je als volgt wijzigen.Configuratiescherm >>…
Hoe kom je daar:Klik op Cliëntendossier in het menu aan de linkerkantKlik op het submenu Cliëntgegevens in het menu aan de linkerkantAanhef declaratie staat bovenaan de rechterkolomAanhef declaratie is een extra regel boven de adresgegevens. Deze kan…
Dit kan op een aantal manieren:- In het clientendossier heb je aan de linkerkant dossier staan, zo kun je het dossier doorbladeren en printen. - Klik vanuit het cliëntendossier op 'behandelingen' en dan heb je alle invoervelden.- Vanuit de agenda…
In het cliëntendossier worden al uw cliënten opgeslagen. Hieronder wordt beschreven hoe u in het dossier een nieuwe cliënt aanmaakt.Hoe?Ga naar ‘cliëntendossier’Klik op de knop ‘Nieuw’Er wordt nu automatisch een cliëntnummer (cliënt ID) toegewezen.…
Officieel mag je een nota of declaratie niet een tweede keer uitdraaien. Verder als deze over de vervaldatum is, wordt er automatisch een herinnering van gemaakt.Indien een nota nog niet over de vervaldatum heen is kun je via de knop 'i-tje…
MyAdmi is zowel op de pc als op de mac te gebruiken. Het is echter niet zo dat hetzelfde programma ook op beide systemen werkt. We hebben altijd een aparte pc en een aparte mac versie gemaakt. Je gegevens kun je met een 'trucje' wel overzetten naar…
Uw software-pakket beschikt over de mogelijkheid om alle factureren die verlopen maar nog niet betaald zijn, in één keer uit te printen.Op de geprinte facturen/herinneringen wordt dan ook de vooraf ingevoerde standaard tekst weergegeven.Hoe?Ga in het…
Het is mogelijk om van één factuur termijnbetalingen te maken. Het factuurbedrag wordt gedeeld door het totaal aan termijnen en voor alle termijnen wordt een nieuwe factuur gemaakt.Waar ben je nu:Klik op Financieel in het menu aan de…
Om een cursusdag toe te voegen dient u eerst een cursus aangemaakt te hebben (zie ‘Hoe voeg ik een cursus toe?’).Hoe?Ga in het menu naar ‘cursussen’Blader naar de cursus waarvoor u een cursusdag aan wilt maken. Om te leren bladeren naar uw cursus,…
Sommige waardes van selectievelden, kunt u beheren door het instellingenmenu 'invoerlijsten'.Zo ook het veld 'bonsoort' waarin u al uw uitgavensoorten kunt specificeren.De waardes van deze invoerlijsten past u als volgt aan:Ga naar 'instellingen' in…

Wegens het stoppen van MyAdmi kunnen we geen op maat gemaakte aanpassingen meer doen. Dus heb je een aangepast briefpapier, dan kunnen hier geen wijzigingen meer opgedaan worden. Overigens is het goed mogelijk dat je wel zaken via instellingen --> praktijkgegevens kunt wijzigen.