Helpdesk

De afgelopen jaren krijgen we heel veel dezelfde vragen tegen. Deze zijn allemaal verzameld en beantwoord in onze helpdesk-artikelen. Je kunt hieronder zoeken op het zoekwoord.

Zoeken in de helpdesk


Wanneer u een arts aan uw cliënt koppelt, kunt u bijvoorbeeld makkelijker artsenbrieven opmaken. Hoe? Klik in het menu links op 'cliëntendossier' Zoek de gewenste cliënt. Dit kan op twee manieren: Door met de blauwe pijltjesknoppen…
Onder 'Instellingen' en dan 'Praktijkgegevens' kun je aangeven of je de facturen met of zonder briefpapier wilt printen. Waarschijnlijk staat daar nog 'zonder briefpapier'. De voettekst komt dan niet op het briefpapier te staan. Is er…
Bij de facturen heb je links onderaan een knop 'overzicht herinneringen'. Als je daarop klikt zie je alle facturen die te laat zijn. Boven het overzicht heb je een knop staan om alle herinneringen te printen. Is er tijdens het gebruik van…
Let op: Onderstaande aanwijzingen gelden alleen voor het toevoegen van standaard statussen. Bijvoorbeeld het toevoegen van een betalingsstatus 'Per acceptgiro' of verwijderen van een status.Klik hier om te lezen hoe u individuele betalingsstatussen…
Hoe kom je daar:Klik op Instellingen in het menu aan de linkerkantofGa via het venstermenu Modules naar InstellingenKlik op het tabblad Financieel.Herinneringen versturenVul het aantal dagen in waarbinnen een declaratie betaald moet zijn. Voor de…
Nee, je kunt geen eigen lettertypes gebruiken.Dit komt omdat alle brieven en facturen gegenereerd worden op basis van instellingen en informatie. Deze staan in vaste sjablonen. Sjablonen kunnen niet worden aangepast. Is er tijdens het…
Dit kan op een aantal manieren:- In het clientendossier heb je aan de linkerkant dossier staan, zo kun je het dossier doorbladeren en printen. - Klik vanuit het cliëntendossier op 'behandelingen' en dan heb je alle invoervelden.- Vanuit de agenda…
Dit komt omdat standaard voor- en achternaam is ingesteld. Wil je een formele naam op de factuur, dan kun je dit bij Cliëntgegevens instellen door het vakje 'formele naam' aan te klikken. Is er tijdens het gebruik van MyAdmi iets gebeurt? Maak…
Waarschijnlijk is het bestand beschadigd door het verkeerd afsluiten van de MyAdmi. Dat kan gebeurd zijn door de computer af te sluiten zonder eerst MyAdmi af te sluiten of door het vastlopen van computer en/of programma's. Lees in dit artikel…
Wil je graag van een bepaalde leverancier de uitgaven bekijken, dan kun je dit alleen via het exporteren doen. Volg hiervoor de volgende stappen:Ga naar financieel en dan 'Uitgaven'.Maak een zoekopdracht om alle records te vinden van deze…
In het cliëntendossier worden al uw cliënten opgeslagen. Hieronder wordt beschreven hoe u in het dossier een nieuwe cliënt aanmaakt.Hoe?Ga naar ‘cliëntendossier’Klik op de knop ‘Nieuw’Er wordt nu automatisch een cliëntnummer (cliënt ID) toegewezen.…
Sinds 2013 is MyAdmi gestopt met de ontwikkeling vanwege de komst van Zorg link. Kijk op www.zorglink.nl voor meer informatie. Is er tijdens het gebruik van MyAdmi iets gebeurt? Maak dan geen backup bij het afsluiten. Op deze manier wordt de…
Officieel moet je een credit-nota maken. Maar als de rekening nog niet naar de cliënt is kun je ook de volgende stappen volgen.Ga naar de rekening toe (financieel)Verander de dingen die anders moetenKlik het kruisje uit van 'factuur geprint', dit…
U kunt een therapeut uit uw systeem verwijderen. Dat doet u als volgt:Ga in het menu naar 'instellingen' en klik vervolgens op 'therapeutgegevens'Blader naar de gewenste therapeut. Dit kan op twee manieren:Met behulp van de blauwe pijlen rechts…
Binnen het systeem kunt u uw standaard BTW-percentage instellen.Standaard staan deze tarieven op 21% (BTW-hoog) en 6% (BTW-laag)Hoe?Ga in het menu naar 'Instellingen' (1)Klik op het tabblad 'Financieel' (2)Voor de gewenste percentages in in de…

Wegens het stoppen van MyAdmi kunnen we geen op maat gemaakte aanpassingen meer doen. Dus heb je een aangepast briefpapier, dan kunnen hier geen wijzigingen meer opgedaan worden. Overigens is het goed mogelijk dat je wel zaken via instellingen --> praktijkgegevens kunt wijzigen.